tirsdag den 21. december 2010

Vi nærmer os.

Så er det er ved at være tid til julen igen.
Synes næsten lige det har været jul, men jeg kan vidst ikke komme udenom,
at der faktisk er gået et år ;o)
Men nøøj hvor er dette år bare gået stærkt!

Imorgen skal jeg til julefrokost, det betyder lækker mad og pakkeleg.. <3>
Og så er der dømt JULEFERIE!

D. 23. skal kæresten og jeg til Sjælland.. Om det bliver med bilen eller toget, ved vi ikke endnu. Håber da bare vi kan komme afsted :o/ For i år skal vi holde jul med min familie :o)
Glæder mig sådan til at se dem. Vil helt klart tænke på min far, mens vi fejrer julen uden ham. Han er desværre på Filippinerne.
Planen er, at vi tager i Tivoli torsdag aften. Kæresten har aldrig prøvet at være der, når det er i julemåneden.. Så det skal da selvfølgelig opleves, når vi alligevel er på Sjælland. Det var også en juletradition for mig, da jeg boede der.

Har ikke været specielt meget i julehumør, trods juleshopping, julebagning, finde juletræ, pynte hjemmet og hvad der ellers hører til. Men, jeg glæder mig i hvert fald til selve juleaften. Bare hygge med familien, få god mad, og se gaverne blive pakket op :o)

Hvad skal i nå inden julen?
Håber jeg får set Disney juleshow :o)

Dette var sidste års failure.
Forstår stadig ikke, hvorfor jeg endnu ikke har fået smidt bamsestøvlerne ud.
Erhem.. De er jo møg elendige i snevejr... Især op ad bakker.
Blev jo nærmest trukket hele vejen :o)


Glædelig jul alle sammen!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar