onsdag den 20. oktober 2010

Oldie.

Heyhey, så prøver jeg lige at tage mig sammen igen, efter rigtig lang tid *rødmer*.

I dag var jeg til fysioterapi. Det var vidst min 5. behandling.. Grunden til, at jeg går til fys, er fordi, at jeg har en skæv hofte. Og det gør sk*de ondt uanset hvad man laver (eller ikke laver.)
Synes ikke, at det har hjulpet så meget, at gå til fys, men jeg har da fået nogle øvelser, som jeg skal lave dagligt. Personligt synes jeg bare godt, at man kunne have sparet mig for nogle behandlinger, da det er det samme hver gang.. Og jeg betaler jo pr. gang :/ Hvilket ikke er det fedeste, når man ingen penge har. Men hurra for Danmark sygeforsikring!!


Her på det sidste har jeg også tænkt meget på arbejde/uddannelse, da jeg rent faktisk savner at lave noget. Og selvfølgelig også tjene nogle penge. Man kan ikke rigtig få det til at køre rundt, når man er på kontanthjælp. Jeg kan i hvert fald ikke.
Der er desværre bare så mange ting, som jeg gerne vil uddanne mig til/arbejde med. Og det gør, at jeg hele tiden skifter mening mht. hvilken retning jeg skal tage. Nogen vil nok mene, at det er en fordel, at der er så mange uddannelser man vil tage, i forhold til, hvis man ikke rigtig gad nogle af tingene. Jeg ved snart ikke hvad der er værst :)

Men vigtigst af alt, så har jeg ikke travlt. Jeg vil ikke have travlt, det skal gå i mit tempo :) Jeg vil ikke tage en uddannelse, bare for at have en. Jeg tager en, når jeg ved, at det er det jeg vil, eller at jeg har behov for den.


Det kommer når det kommer.

Varmt kram herfra.

2 kommentarer:

  1. Det er sjovt, jeg har også en skæv hofte, det gør at jeg pt. har 2 cm. forskel på lænden af mine ben ( 2,5 cm. dengang jeg var 15 år, så kroppen må åbentbart ha justeret sig ind til det).

    SvarSlet
  2. Det var ikke så lidt endda :o)

    Ved ikke lige hvordan mit er kommet, men håber at det går væk på et tidspunkt. Kunne være man skulle prøve med en blokade i hoften, for at få aftaget smerten lidt. :o)

    SvarSlet