tirsdag den 20. april 2010

Wee, ååh og uuh!

I dag er det min storebror Joels fødselsdag. Det skulle man ellers ikke tro, for vejret er skidt og min bror.. Han er bare sød! Det synes han i hvert fald selv, haha.

Ej, håber du har haft en skøn dag brormand.
Med gaver og kage :o) *mwuah*



Jeg fik taget mig en fri dag i dag, for at lave nogle af de ting, jeg normalt ikke orker. Så det første jeg gjorde, da jeg stod op var, at male dørkammen i gangen. Gjort badeværelset rent (og til jer der tænker "Leslie har da ikke noget badeværelse.." Der vil jeg bare informere jer om, at det har vi fået lavet :D ) Fået ryddet op i nogle papirer og gjort rent i noget af køkkenet. Ja jeg kan jo ikke tage det hele på én gang :o) Ej det er løgn.. Jeg gider bare ikke. Så jeg sidder lige og klapper mig selv på skulderen. Er ellers sjældent jeg får lavet mig noget (fornuftigt).

Fik også lavet mig en pose popcorn. Puttede sukker på nogle af dem, mmm..
Er det kun mig der synes det smager godt? :o)
Det smager også godt, at putte All round krydderi på.. Yummy.

Og efter al det fornuftige, har jeg selvfølgelig fået en slem hovedpine.
Sådan en der gør utrolig ondt, når man går.
Så jeg har smækket benene op på sofaen, og sidder med bærbaren på skødet. Og med en hund på højre arm, som er ved at falde i søvn.
Er godt nok også træt, nogle gange ville jeg ønske jeg også var en hund :o)
Tror de har det nemt..

Forresten, så tog jeg mig faktisk sammen, til at lave den kop varm kakao igår.. Endda også til kæresten.. *Whoa* *Klap klap klap*.

1 kommentar: