tirsdag den 27. april 2010

Sløj-øj-øj.

Det overrasker nok rigtig mange, at jeg rent faktisk kom op til tiden i dag.
Slukkede for mit vækkeur, og gik IKKE i seng igen. Tog mig straks et bad, og frisk var jeg. Havde masser af tid.
Kunne endda nå at spise morgenmad, se noget tv og klippe negle :D
- Men eftersom tiden gik, blev jeg sløj. Har forfærdelig ondt i ganen.. Og mit hovede er vidst fyldt med snot.. Og ja, ynk ynk.. Men jeg holder mig stærk..
Vil ikke sige til kæresten 1million gange, hvor skidt jeg har det. :oP

Når mænd er syge, vil man nærmest undgå at komme hjem til dem..
Netop fordi man skal høre på alt deres ynk Hele dagen.
De er nærmest på kanten til at dø!
(Sorry guys, men I ved selv, at det nærmest er sandt :o) )

Inden jeg smuttede fra Middelfart, var jeg lige inde i Bog&Idé.. Og der stødte jeg på en fantastisk "bog," som jeg tror jeg vil blive enormt glad for, fremover..
Det er en Taknemmligheds dagbog. Der skal jeg skrive om både store og små glæder i mit liv. Og så opfordrer den til, at jeg skriver gode ting ned, der er sket i løbet af dagen. Ting man værdsætter i livet. Nyde duften af kaffe f.eks. (hvis man kan lide kaffe) Være venlig mod en fremmede. Og alt muligt andet :o) Glæder mig enormt meget, til at komme i gang med den. For mig, lyder det i hvert fald utrolig spændende. Har også en forhåbning om, at det evt. kunne hjælpe lidt på depressionen, som jeg kæmper med.

Happy tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar