mandag den 7. februar 2011

Valentines day.



Så er det snart Valentins dag..

Hvordan har i det med lige netop denne tradition?
Er det noget i fejrer?

Hvis jeg skal give min mening til kende, så synes jeg ikke rigtigt, at dagen siger mig noget.
Jeg forstår ikke, at man skal bruge en masse penge, lige netop den dag, for at vise sin kærlighed for sin partner.

Det gør mig ikke noget, at andre fejrer dagen. Jeg har bare aldrig gjort det.
Jeg kan meget bedre lide, at overraskes med blomster og andet godt, en helt tilfældig dag. Og ikke en dato der på forhånd er skrevet ned i kalenderen, og hvor alle andre bliver forkælet. Så føler jeg lidt, at det hele er påtvunget. Det skal komme af sig selv. Også selvom der går lang tid :o)

Hvad siger i andre?

//Leslie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar