mandag den 3. januar 2011

DermaNew Microdermabrasion System.


I dag modtog jeg min DermaNew, Acne & Oil Clarifying System.

Jeg har selvfølgelig allerede prøvet den. Og den gør virkelig huden dejlig blød.
Man behøver ikke, at have urenheder, for at den gør godt.
Den er også rigtig god mod rynker, og dårlig blodcirkulation.
Selvom jeg kun har prøvet den en gang, er jeg allerede afhængig :o)
Man får lige det der "glow", som får huden til at se sundere ud.

"DermaNew, Acne & Oil Clarifying System

Acne er ikke kun et teenage problem. Det er en vedvarende hormonel og bakteriel udfordring, som mennesker I alle aldre må forholde sig til, sommetider i mange år.

DermaNew har en unik fysisk tilgang til denne problemstilling, ved hjælp af microdermabrasion. Systemet behandler acne, uanset om det er en akut eller permanent tilstand. Det gøres ved at afbalancere olien i huden, samtidigt med at den tilstoppede overflade på huden fjernes.

Acne & Oil Balancing Formula Microdermabrasion creme med corundum krystaller til fysisk foryngelse, er kombineret med ingredienser som salicyd-syre, der bekæmper forstoppelse af huden. Dette velkendte hudrensende middel virker simultant med krystallerne, som fjerner den tilstoppede overflade af huden. Ydermere reducerer den acne-bekæmpende sammensætning ACX.New™, på revolutionerende vis mængden af overskydende olie, misfarvning, infektion og bakteriel udbredelse. "

Sættet indeholder:

  • Acne & Olie Afbalancerende Microdermabrasion Creme formel med salicyd syre/krystal komplex
  • Maskine med to hastigheder - afslibning/opstramning
  • Dråbeformet skum applikator - lille (ansigt)
  • Dråbeformet skum applikator - stor (krop)
  • "AA" Batterier (2 stk.)"

Den kan bl.a. købes inde på www.beautychoice.com og www.amazon.com


4 kommentarer:

  1. Hmm, det lyder ret smart! Jeg døjer godt nok ikke så meget med uren hud, men har utrolig fedtet hud, og lyder da til den også kan hjælpe på det!

    SvarSlet
  2. Hej Janne,

    Jeg døjer også selv med utrolig fedtet hud.
    Og det var en af grundene til, at jeg faldt for denne lille sag :O)
    Jeg tror virkelig på, at den hjælper.

    Du kan se en masse reviews om den, på youtube :o)

    SvarSlet
  3. Hej Leslie,
    Jeg har også en Dermanew som desværre ikke virker mere. Den holdt kun 6 mdr. men jeg var meget glad for den mens den virkede :-)
    Den store Pad er rigtig god til kroppen, især fødder og knæ.
    Tillykke med den :-) jeg overvejer om jeg skal købe en ny eller investerer i clairsonic Mia én som folk på youtube ravede meget over i 2010.

    SvarSlet
  4. Det var da ærgeligt, at den ikke virker mere :(
    For den er super god. (Som du godt selv ved, hehe)

    Har faktisk ikke prøvet den store Pad endnu.

    Vidste heller ikke, hvilken jeg skulle købe. Clairsonic'en virker nemlig også meget god :)
    Held og lykke med din næste ;)

    SvarSlet