fredag den 26. november 2010

Sleepyhead.

Så blev det fredag..
Det har været så svært for mig, at stå op på det sidste.. Må være pga. vintermørket, samt min dyne der føles så dejlig blød :o)

"Ung Nu" er igang med at flytte fra den lille lejlighed, til et kæmpe hus på 3 etager.
Det er rigtig hårdt for min hofte/lænd, at flytte alle tingene, samt samle stole/borde og hvad der nu ellers hører med til en flytning. Dog bliver det godt, når vi er faldet til i huset. Der bliver meget mere plads, plus at vi kan tage flere unge ind, som går og har det skidt.


Jeg bliver jo næsten nødt til, at fortælle om en pakke jeg modtog igår.
Svigermor kom ned med en Kæmpe pakkepost til mig, på kassen kunne jeg se, at der stod New Yorker. Jeg kunne ikke helt finde ud af hvad det var, da jeg intet havde bestilt fra dem.. Jeg sad og spekulerede længe over, hvad det kunne være, og skrev en sms til Steffen, for at høre, om det var ham der havde bestilt noget (på trods af, at det stod i mit navn) - Han fortæller mig så, at han ikke kender noget til pakken, og synes at jeg skal pakke den op, mens han er i røret..

Efter jeg pakker den op, siger det mig et eller andet. Og samtidig med, at svigermor læser et vedlagt brev op, som er på tysk, kommer jeg i tanke om hvad det kunne være..
Det er da fra den konkurrence jeg havde tilmeldt engang. Vandt et fuldt outfit til Steffen.
Altså, hue, halstørklæde, trøje, jeans og en jakke. Alle ting rigtig lækre.

Synes faktisk, at jeg har vundet en del konkurrencer, de sidste par år :o) Det ville ikke være helt tosset, hvis det blev ved.

Jeg skal til at spise, så jeg må hellere slutte af for nu.

I må have en rigtig god weekend :o)

Varme hilsner fra,
* Leslie

Godnat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar